Mobilna verzija spletne strani še ni na voljo.

Dolgočasno vadenje – pomemben je pravi mentor in pravilen pristop

Se spomnite obiskovanja glasbene šole le po tem, da ste z muko vadili lestvice, vaje in posamezne dele notnega zapisa…, ure in ure isto…, vi pa ste si samo želeli zaigrati neko skladbo, ki ima prijetno melodijo?

Žal, brez vaje res ne gre…

…da pa bo le ta učinkovitejša in prijetnejša, si lahko preberete naše napotke za produktivno vadenje –> Deset načinov produktivnega treninga inštrumenta.

Vse stvari v življenju potrebujejo vajo in ponovitve, da nam postane nekaj rutina in se nam zasidra v podzavest.

Pri učenju inštrumenta ni nič drugače. Pomembna je tehnika igranja in, ko le to obvladamo več ni limita do kod zmoremo.
Zato glasbeniki hodimo po svetu in se učimo pri priznanih mentorjih, za katere vemo, da je njihovo igranje navdihujoče.

Dolgočasno vadenje – pomemben je pravi mentor in pravilen pristop

Različni mentorji imajo za iste stvari različne pristope in tehnike. In prav vsak od njih nas obogati z novimi znanji. Različen pogled in rešitve za iste ovire nam dajejo širino in možnost, da izberemo tisto, ki nam je najbližja.

Velikokrat se zgodi, da določen mentor pri učencu ne doseže želenega učinka, medtem ko lahko drug mentor z malenkost drugačnim pristopom in razlago doseže veliko boljši rezultat.

Odvisno je od vsakega učenca in mentorja posebej, zato je pomembno, da imamo priložnost črpati znanje in izkušnje različnih mentorjev. To pa je eden glavnih razlogov, zakaj so seminarji, poletne šole in masterclass-i tako pomembni in dobrodošli.

Dolgočasno vadenje – pomemben je pravi mentor in pravilen pristop

Podobno je pri vseh dejavnostih, tudi športu. Bolje obvladate neko tehniko, boljši ste. Edina razlika je ta, da šport običajno treniramo vsakodnevno skupaj s trenerjem, v glasbeni šoli pa nam učitelj daje napotke za delo doma, treniramo pa večinoma sami.

In če ne razvijete pravilne tehnike igranja, tudi ne morete izvesti težjih del. Ravno zato, se akademsko izobraženi učitelji razlikujejo od drugih. Vvseh letih šolanja izpopolnjujejo svoje igranje in se učijo tehnik, ki jim omogočijo osvajanje najtežjih del in tega učenja ni nikoli konec. ????

Ko smo glasbeniki opremljeni s tehniko igranja sledi še druga pomembna reč, ki jo poslušalec takoj zazna – energija igranja neke skladbe.

Ko glasbenik stoji sam na odru je le on tisti, ki ustvari energijo v prostoru. Poslušalec občuti skladbo le, če je odigrana doživeto in so vanjo vnesena tudi čustva glasbenika. Zato lahko ista skladba zveni popolnoma različno, če jo izvajata dva različna glasbenika. In to je glavni čar glasbe, saj smo vsi različni in prav je, da ima vsak ”svojo” interpretacijo, seveda na podlagi pravih temeljev.

Vse, kar morate vedeti o glasbeni šoli in o posameznem instrumentu, si lahko preberete v BREZPLAČNEM glasbenem priročniku, ki si ga lahko prenesete TUKAJ.

Stopite v stik z nami
Vpis v glasbeno šolo
Vodnik za starše
Inštrumenti