Katarina Zupan, učenje violine

KATARINA ZUPAN, učenje violine

Katarina Zupan, učenje violine: Katarina Zupan se je rodila v Celju. Svojo glasbeno pot je začela s petimi leti v Glasbeni šoli Žalec, kjer se je se poleg klavirja pri prof. Tanji Cehner, učila tudi violine pri prof. Sonji Alatič in krajši čas pri prof. Brini Zupančič. V tistem obdobju je na republiškem tekmovanju mladih violinistov TEMSIG dosegla srebrno priznanje. Poleg glasbene šole je tekom osnovne šole hodila tudi v plesno šolo Plesni forum Celje, s katero je imela več turnej po celem svetu (Nemčija, Francija, Irska, Indija, Kitajska).

Po končani nižji glasbeni šoli je nadaljevala študij violine na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana (KGBL) pri prof. Jerneju Brencetu in nato pri prof. Arminu Sešku. Po maturi na I. gimnaziji v Celju in KGBL se je vpisala na Akademijo za glasbo v Ljubljani, kjer je junija 2017 z odliko zaključila prvo stopnjo študija violine v razredu prof. Primoža Novška. Julija 2019 je zaključila magistrski študij violine v razredu prof. Žige Branka. Tekom študija se je učila petja pri mezzosopranistki Ireni Yebuah Tiran v Novem mestu in obiskovala plesni šoli: Plesni studio Intakt pri gorju Sviderskemu in Studio XXV pri Urši Rupnik.

Glasbeno udejstvovanje:

Večkrat se je udeležila poletnih violinskih kursov v Rogaški Slatini in Italiji pri priznanem prof. Zoranu Milenkoviću. Pod njegovim mentorstvom je dosegla tretje mesto na mednarodnem tekmovanju mladih violinistov v Salernu pri Neaplju. Leta 2016 je na tekmovanju Svirel v Štanjelu na Krasu s triom Essenciale (violina, flavta, klavir) dosegla srebrno priznanje, marca 2017 pa z istim triom na mednarodnem tekmovanju Davorin Jenko v Beogradu prvo mesto z nazivom Lavreat. Poleti 2018 so jo izbrali na deveto poletno šolo Youth Classics Musikinsel Rheinau v Švici, kjer je svoje znanje dopolnjevala pri prof. Andreasu Jankeju, koncertnemu mojstru Tonhalle orkestra v Zürichu. Izobraževala se je tudi pri prof. Igorju Ozimu, prof. Wonji Kim v  Alzburgu, profesorici in koncertni mojstrici Vienna Chamber Orchestra Vesni Stanković ter pri prof. Janezu Podlesku.

Nekajkrat se je izkazala kot solistka s Celjskim godalnim orkestrom pod taktirko Nenada Firšta. Kot solistka je tudi otvorila poletno muzejsko noč v Celju leta 2018. Igrala je v različnih komornih zasedbah, vse od duetov do godalnega kvinteta. V duetu s flavtistko Ano Votoupal je vsako leto igrala na Ljubljana Festivalu na Ljubljanici. V duetu z violinistko Jernejo Vidmar je večkrat igrala na podelitvi diplom in promociji dr. znanosti. Od leta 2009 je z duom Upan večkrat igrala priložnostno (Ljubljana, Maribor, Olimje, Radovljica, Braslovče, Strunjan, Portorož, Avstralija – Melbourne).

V duetu s kitaristom Janošem Jurnčičem je v duetu igrala na 8. Festival kitare Kras – “Druge strune”. Igrala je tudi v različnih mjuziklih kot sta Moje pesmi, moje sanje in Pepelka. Tekom študija je imela več odmevnih recitalov s pianistko Lariso Čanji v letih od 2016 do 2019. Redno sodeluje tudi s triom Muze, mladim pevskim zborom Drouz ter slovensko skladateljico Uršulo Jašovec. V sodelovanju z njo je leta 2019 tudi posnela glasbo za predstavo Blaznost igre na pobudo kulturnega društva KUD Franc Kotar Trzin. Predstava je prišla na tekmovalni program Linhartovega srečanja, ki je najvišje državno tekmovanje ljubiteljskih gledališč.

Glasbena terapija:

Septembra leta 2018 in 2019 je kot prostovoljka delovala v okviru Rotary kluba Slovenije – Koper, kot glasbena terapevtka z otroci s posebnimi potrebami na Debelem Rtiču pod vodstvom priznanega  glasbenega terapevta iz Italije Pinoja Poclena. Septembra 2019 je uspešno opravila sprejemni preizkus za študij glasbene terapije na inštitutu Knoll. Postala je članica novoustanovljenega orkestra Musica Emonica, katerega poslanstvo je obuditev vokalno-instrumentalnih klasicističnih in novodobnih slovenskih in tujih glasbenih del, ki so v našem kulturnem prostoru nekoliko zapostavljena in redko izvajana. Redno igra tudi v orkestru SNG Opera in Balet Ljubljana.

Katarina Zupan, učenje violine

Poleg igranja violine jo zanima tudi poučevanje violine. Učila je že na več glasbenih šolah, kjer je pridobila izkušnje in navdušenje nad poučevanjem violine. Sama glede učenja pravi: “posredovanje znanja je zelo pomembno, saj se ob tem učimo tudi mi – učitelji sami in tako nadgrajujemo svoje znanje, hkrati pa učencem pomagamo pri osebnosti rasti, jim širimo obzorja ter pomagamo pri dojemanju sveta.”

Vse, kar morate vedeti pred vpisom v katerokoli glasbeno šolo, in o posameznem inštrumentu, si lahko preberete v BREZPLAČNEM glasbenem priročniku, ki si ga prenesete

TUKAJ.

Ostali člani

BREZPLAČNI GLASBENI PRIROČNIK