Katarina Kobal, učenje petja

KATARINA KOBAL, učenje petja

Katarina Kobal, učenje petja: Katarina Kobal je z učenjem petja začela na Glasbeni šoli Vič-Rudnik (Ljubljana) v razredu prof. Barbare Nagode. Leta 2009 se je udeležila mednarodnega tekmovanja »Cogoleto 2009« (Genova, Italija), kjer je prejela tretjo nagrado. V juliju 2009 je imela svoj prvi koncert v Mestnem muzeju Ljubljana. V istem letu je uspešno opravila sprejemne izpite na konservatoriju v Zürichu, kjer se je leto dni izobraževala v razredu prof. F.Gindrauxa. Od leta 2010 do 2013 je nadaljevala s šolanjem petja pri priznanem prof. Scotu Weiru na Zürcher Hochschule der Künste, kjer je tudi  diplomirala. Od aprila 2012 se dodatno izobražuje pri priznani sopranistki Dorothei Bamert-Galli. Oktobra 2012 je bila sprejeta na Masterclass Mirelle Freni. Junija 2015 je uspešno zaključila podiplomski študij na smeri Master Performance-Oper (ZHdK) v razredu Yvonne Naef ter temu dodala še drugi podiplomski študij Master Performance-Konzert (2017).

Glasbeno udejstvovanje:

V juniju 2010 je  sodelovala pri predstavi Nekropola (režija in dramatizacija Boris Kobal) v okviru »Ljubljana, svetovna prestolnica knjige«. Decembra 2010 je s predstavo Nekropola nastopila v tržaški operi Teatro Verdi. V sezoni 2011/2012 je v SSG Trst sodelovala pri predstavi Saj razumete (režija Igor Pison). Tri leta je bila tudi štipendistka Mestne občine Ljubljana, zato se je redno udeleževala koncertov štipendistov na Ljubljanskem gradu. Solistično se je predstavila tudi v okviru IMAGO Sloveniae, Glasbene matice, na Grajskih večerih v Ribnici ter izvedla nekaj koncertov v Mestnem muzeju Ljubljana. Julija 2013 je debitirala na poletnem festivalu v Zürichu, Festspiele Zürich 2013, v krstni izvedbi opere Heinrich Treibhäuser (S. Stadler, K. Deissler, P. Destraz in R. Lerch), opera je bila napisana po Wagnerjevih Leit-Motivih, z vlogo Venus. V sezoni 2014/2015 je nastopala v Kurtagovih Kafks Fragmenten v Theater der Künste (Zürich) in kot Fiordiligi v Mozartovi operi Cosi fan tutte (Baden, Švica). Julija 2018 je bila finalistka mednarodnega tekmovanja v samospevih Seghizzi (Italija). Sopranistka od leta 2010 samostojno koncertira v Švici, Sloveniji in Italiji.

Trenutno njen repertoar obsega številne cikle samospevov ter operne vloge. Operne vloge: Donna Elvira (W.A.Mozart, Don Giovanni), Fiordiligi (W.A.Mozart, Cosi fan tutte), Contessa di Almaviva (W.A.Mozart, Le nozze di Figaro), Liù (G.Puccini, Turandot), Elisabeth (Tannhäuser, R.Wagner), Agathe (Der Freischütz, C.M. von Weber), Tatjana (P.I.Čajkovski, Evgenij Onjegin) ter Lisa (Pikova dama, P.I. Čajkovski). Samospevi: F.P.Tosti, G. Donizetti, G. Rossini, V.Bellini, G.Verdi, O. Respighi, R.Schumann (Frauenliebe und Leben Op. 42, Liederkreis Op. 39), J.Brahms (Op.72 in drugi samospevi), F.Schubert, R.Strauss, R.Wagner (Wesendonck Lieder), A.Berg (Sieben frühe Lieder), G.Faure, M.Ravel (Sheherazade), P.I.Čajkovski, S.Rachmaninov, M.P.Musorgski in drugi. Sakralna dela: G.Faure, Requiem (Op.48); Antonín Dvořák, Requiem (Op.89); G.Rossini, Petite messe solennelle; W.A.Mozart, Missa brevis in C (K.259)

Katarina Kobal, učenje petja

Glasba ima posebno moč. Je tista, ki v nas vzbuja čustva, tista ki zabava in tolaži, je sprostitev in včasih uteha ter tista ki velikokrat pomaga pri samozavesti. Prav te lastnosti glasbe želim vedno vključevati v svoje pedagoško delo. Vsi se učimo, vsak dan. Tako mi učenci prinašajo nova spoznanja o glasbi in petju, jaz pa jim skušam približati petje, ki je moja velika življenjska ljubezen.

Vse, kar morate vedeti pred vpisom v katerokoli glasbeno šolo, in o posameznem inštrumentu, si lahko preberete v BREZPLAČNEM glasbenem priročniku, ki si ga prenesete

TUKAJ.

Ostali člani

BREZPLAČNI GLASBENI PRIROČNIK