Nočem, da je moj otrok samozavesten in samostojen! Se morda strinjate s tem?
Ker upamo in verjamemo, da ste se nad našo trditvijo zgrozili, naj vas pomirimo! Mi se strinjamo z vami, da tega ne bi smel izjaviti noben starš in verjamemo, da je temu tako!
Kaj ima s tem glasbena šola in kaj starši? Oboji lahko zelo veliko!
Če se odločimo za šolanje v glasbeni šoli, nas kaj kmalu čakajo tudi nastopi. Seveda je naš cilj, da otroku nastopanje približamo na pozitiven in prijazen način. Temu posvečamo veliko pozornosti in vaje. Bistvo nastopov pa je, da otrok pridobi zavedanje za svojo odgovornost in samostojnost. To mu bo koristilo na številnih področjih v življenju.
Da pridemo do tega, so poleg učiteljev ključnega pomena tudi starši. Najpomembneje je, da ga na tej poti vzpodbujamo, a mu ne dajemo “potuhe”, da bi počeli vse namesto njega.
Razvijanje otrokove samostojnosti se začne že z vajo doma.
Seveda je najprej koristno, da se starši oglasijo na urah instrumenta in se pozanimajo pri profesorjih kako je potrebno doma vaditi, kaj vaditi in koliko.
Na začetku otroku pomagajte – spomnite ga, da je potrebno vaditi naučite ga pripraviti ustrezen prostor za vajo. Pomagajte mu pripraviti inštrument in opazujte, kako se loteva določenih problemov skozi vadenje. Kasneje pa naj otrok postopoma sam izbere čas za vajo, si sam pripravi sobo in instrument, ter kasneje po vaji tudi vse pospravi. Tu vam lahko izredno pomaga, če skupaj naredite urnik vadenja.
Pomemben korak do samostojnosti je tudi prihod na uro inštrumenta. Vsekakor je bolje, če otrok vstopi v šolo samostojno, se sam pripravi na uro (se preobuje, sam odloži oblačila, pripravi note…). Tako bo sam kmalu z veseljem in ponosno zakorakal v učilnico, novemu znanju naproti.
Vse, kar morate vedeti pred vpisom v katerokoli glasbeno šolo, in o posameznem inštrumentu, si lahko preberete v BREZPLAČNEM glasbenem priročniku, ki si ga prenesete TUKAJ.