LAN TIMOTEJ TUREK, učenje saksofona, klarineta, flavte in improvizacije

LAN TIMOTEJ TUREK, učenje saksofona, klarineta, flavte in improvizacije

LAN TIMOTEJ TUREK, učenje saksofona, klarineta, flavte in improvizacije;  ”Učenje je izpopolnjevanje učenca in učitelja in večno iskanje njune sinergije.”

Svojo glasbeno pot sem začel s klarinetom v Glasbeni šoli Domžale. Tekom 7 let učenja sem prejel številna priznanja in nagrade na državni ravni. Takoj za tem sem se odločil, da spoznam še druge inštrumente, zato sem se vpisal še na saksofon.

V 4 letih učenja saksofona sem opravil vseh 6 razredov in se vpisal na Konservatorij za glasbo in balet v Ljubljani. Smer Jazz in popularna glasba sem nadaljeval pri profesorjih Klemen Kotar in Tjaša Perigoj. Takrat sem spoznal tudi osnove jazz teorije in glasbene improvizacije.

Po 4 letih obiskovanja ljubljanskega konservatorija, sem se odločil, da poskusim na sprejemnih preizkusih iz jazz saksofona na Konservatoriju v Celovcu. Uspešno sem jih opravil in si zapečatil usodo za naslednjih 5 let. Moj profesor v tem času je odličen glasbenik Michael Erian. V letu 2018 se moje institucionalno izobraževanje iz jazz saksofona in ostalih pihal končuje z diplomo.

V svoji glasbeni karieri, sem v okviru različnih glasbenih zasedb izdal kar nekaj plošč. Med drugim z zasedbo RondNoir, Gašper Trček kvintet, Godba Domžale in drugi.

Trenutno sem član zasedb Gverillaz Big Band, Godba Domžale, Simfonični orkester Domžale-Kamnik in rock banda Polna luna. Nastopam pa tudi kot član različnih jazz combov.

Poleg solističnega ukvarjanja z glasbo in pisanje skladb za manjše zasedbe, zelo rad pišem tudi za orkester. Predvsem Godbo Domžale, za katero sem prvo suito z naslovom Iris napisal leta 2016.

LAN TIMOTEJ TUREK, učenje saksofona, klarineta, flavte in improvizacije

Kljub temu, da se učimo vse življenje, pa se je na moji dosedanji poti nabralo že ogromno znanja in izkušenj. Te z veseljem delim z mojimi učenci tudi na glasbeni šoli Ljubljana – Amarilis.

Na svoje učenje inštrumenta gledam kot na izpopolnjevanje učenca in učitelja in večno iskanje njune sinergije. Pouk mora potekati kar se da učinkovito, da je tak tudi napredek. Ko se temu približamo, postane učenje in poučevanje pravi užitek.

 

Ostali člani

BREZPLAČNI GLASBENI PRIROČNIK